Citate Celebre despre Invatatura

Citate Celebre despre Invatatura | Maxime | Cugetari
  • Fara muguri, invatatura se zahariseste. Vasile Ghica
  • Pentru tineret, invatatura capata din ce in ce mai mult gustul unturii de peste. Vasile Ghica
  • Dupa ani grei de scoala mi-am castigat dreptul de a nu face nimic. Valeriu Butulescu
  • Adeseori, numai intunericul ne invata sa pretuim lumina la justa ei valoare. Valeriu Butulescu
  • Studenteasca, cine nu repeta, repeta. Valeriu Butulescu
  • Înainte de a invata sa nu jucam de-a viata, invatam sa ne jucam de-a scoala. Valeriu Butulescu
  • Ca o sirena, invat sa zac pe ape. Valeriu Butulescu
  • Cauta caldura, nu astepta sa vina, invata de la pasari calatoare. Valeriu Butulescu
  • Imbatranesc si tot invat. Eschil
  • Cine intru muritori este atat de invatat, caruia mai multa parte a invataturii sa nu-i lipseasca. Dimitrie Cantemir
  • Nevoia invata totul. Eratosthenes
  • Scoala cea mai buna e aceea in care inveti inainte de toate a invata. Nicolae Iorga
  • Profesor iti este orice om de la care poti sa inveti ceva. Nicolae Iorga
  • Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca. Octavian Paler
  • Am invatat ca oricat mi-ar pasa mie altora s-ar putea sa nu le pase. Octavian Paler
  • Am invatat ca oricum ai taia, orice lucru are doua fete. Octavian Paler
  • Am invatat ca poti continua inca mult timp dupa ce ai spus ca nu mai poti. Octavian Paler
  • Am invatat ca atunci cand sunt suparat am dreptul sa fiu suparat, dar nu am dreptul sa fiu si rau. Octavian Paler
  • Am invatat ca, oamenii la care tii cel mau mult, iti sunt luati prea repede. Octavian Paler
  • Am invatat ca trebuie sa te desparti de cei dragi cu cuvinte calde, s-ar putea sa fie ultima oara cand ii vezi. Octavian Paler
  • Am invatat ca este prea greu sa-ti dai seama unde sa tragi linie intre a fi amabil, a nu rani oamenii si a-ti sustine parerile. Octavian Paler
  • Am invatat ca nu poti face e cineva sa te iubeasca,tot ce poti face este sa fi o persoana iubita. Octavian Paler
  • Am invatat ca indiferent cat de mult suferi, lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta. Octavian Paler
  • Profetie, arta si practica de a vinde credibilitatea cuiva cu livrare ulterioara. Ambrose Bierce
  • Nu conteaza decat un singur lucru: sa inveti sa pierzi. Emil Cioran
  • În materie de stiinta si viata, cei de dinainte ne-au invatat cat si cum s-au priceput, mai departe, va trebui sa ne descurcam singuri. Mariana Fulger
  • Tinerii ar trebui sa invete sa pretuiasca in primul rand pacea, nu razboiul, pacea poate ca nu aduce mereu bunastare, dar razboiul nu aduce niciodata bunastare pentru cei multi. Mariana Fulger
  • Poate ca am invatat cat era necesar sa invatam despre existenta despre fragilitatea ei se pare ca nu stim inca destul si ne grabim spre moarte. Mariana Fulger
  • O scoala buna rumega gandirea altora, nu o memoreaza. Vasile Ghica
  • Învata sa pierzi, altfel esti pierdut. Vasile Ghica
  • În ultimele zile ale vietii a inceput sa invete latina, s-a gandit ca nu e rau sa cunosti o limba moarta. Vasile Ghica
  • Adesea, in calea celor care vor sa invete, sta autoritatea celor care predau. Marcus Tullius Cicero
  • Niciodata nu am ingaduit ca invatatura primita in scoala sa aiba vreo inraurire asupra educatiei mele. Mark Twain
  • Tot ce am vazut ma invata sa ma incred in creator pentru tot ce nu am vazut. Ralph Waldo Emerson
  • Învatamantul este un lucru admirabil, dar e bine sa ne amintim din cand in cand ca nimic din ceea ce merita sa fie stiut nu poate fi predat. Oscar Wilde
  • Învata, ca alta avere si alta protectie nu ai. Ileana Vulpescu
  • Lectiile vin intotdeauna atunci cand esti pregatit, iar daca vei fi atent la semne, vei afla mereu ce-ti trebuie pentru pasul urmator. Paulo Coelho
  • Învata sa respecti si sa urmezi semnele. Paulo Coelho
  • Învatat e omul care nu termina niciodata de invatat. Lucian Blaga
  • Învatatura din constrangere nu e facuta sa ramana, dar cea care patrunde in suflet prin dragoste si bunavointa, aceea ramane acolo pentru totdeauna. Ioan Gura de Aur
  • Ce nebunie sa inveti lucruri de prisos, cand e atata lipsa de timp. Seneca
  • Ce nebunie este sa inveti lucruri de prisos, cand este atata lipsa de timp. Seneca
  • O parte a virtutii consta in invatatura, alta in exercitiu, trebuie de o parte sa inveti, pe de alta sa intaresti prin practica ce ai invatat. Seneca
  • Mai intai instruieste-te singur, apoi vei primi invatatura de la altii. Johann Wolfgang von Goethe
  • Care e cel mai bun sistem de guvernare, acela care ne invata sa ne carmuim pe noi insine. Johann Wolfgang von Goethe
  • Sa inveti pentru tine, dar sa stii pentru toti. Nicolae Iorga
  • Adesea vorba cea mai rea cuprinde invatatura cea mai buna. Nicolae Iorga
  • Învatat se cheama un om care e bucuros sa tot invete. Nicolae Iorga
  • Să inveti pentru tine, dar să stii pentru toti. Nicolae Iorga
  • Trebuie sa inveti a-ti ascunde emotiile si sentimentele pentru a supravietui. Victor Duta
  • Învatatura faptelor este mult mai vrednica decat cea a cuvintelor. Sfantul Vasile cel Mare
  • Fiecare zi ne invata ceva nou. Euripides
  • Sunt totdeauna gata sa invat, desi nu imi place oricand sa fiu invatat. Winston Churchill
  • Personal, eu sunt mereu gata sa invat, desi nu-mi place intotdeauna sa mi se dea lectii. Winston Churchill
  • Învatatura data rau se sparge in capul tau. Anton Pann
  • Vrei sa traiesti cum se cuvine, invata mai intai sa mori. Confucius
  • Sa inveti fara sa gandesti este fara sens;sa gandesti fara sa inveti este periculos. Confucius
  • Un bun profesor are aceasta grija statornica ii invata pe discipoli sa se lipseasca de el. Andre Gide
  • Cel mai bun mijloc de a invata sa te cunosti e sa incerci a-i intelege pe ceilalti. Andre Gide
  • Orbii ne invata sa vedem. Jules Renard
  • A invata ca in viata, mai usor se poate invinge ura cu dragostea, minciuna cu adevarul si violenta cu abnegatia, ar trebui sa fie un element fundamental in educatia oricarui copil. Mahatma Gandhi
  • Învatatura cere o munca de fiecare moment, munciti cate putin, in fiecare zi. Grigore Moisil
  • Învatatura iti preda o singura lectie: indoiala. George Bernard Shaw
  • Desi am profunde remuscari pentru ca am invatat provocand altora durere, sunt extraordinar de recunoscator pentru tot ce am invatat si mai am inca de invatat multumita oamenilor din viata mea. Neale Donald Walsch
  • Este un principiu dovedit ca trebuie sa inveti sa asculti pentru a sti comanda. Aristotel
  • Ceea ce avem de invatat sa facem, invatam facand. Aristotel
  • Daca vrei sa te inveti invata pe altii. Marcus Tullius Cicero
  • Nu esti scutit sa inveti de la smochin pilda pe motiv ca nu ai vazut niciodata un smochin. Gavriil Stiharul
  • Nimic mai obscen decat lipsa de interes. Dan Dobre
  • Invatatura nu se obtine prin sansa, trebuie cautata cu ardoare si frecventata cu sarguinta. Abigail Adams
  • Invatatura fara gandire este munca pierduta, gandirea fara invatatura este periculoasa. Confucius
  • Asta este invatatura, intelegi dintr-o data ceva ce ai inteles toata viata, dar intr-un mod nou. Doris Lessing
  • Cel care neglijeaza invatatura in tinerete, pierde trecutul si este mort pentru viitor. Euripides
  • Chiar si cea mai inteleapta minte mai are ceva de invatat. George Santayana
  • Invatatura, oricat de multa, nu invata intelegerea. Heraclit
  • Cand esti intrebat daca poti sa faci o treaba, spune-le sigur ca pot, apoi pune-te pe invatat si afla cum sa o faci.Theodore Roosevelt, Jr.
  • Experienta ii invata doar pe cei care vor s-o faca. Aldous Huxley
  • Un profesor adevarat isi apara elevii de influenta lui personala. Amos Bronson Alcott
  • Intreaga arta a instruirii consta in capacitatea de a trezi curiozitatea naturala a mintilor tinere cu scopul de a-si satisface aceasta curiozitate ulterior. Anatole France
  • Ca sa devii un bun profesor ai nevoie de o patrime pregatire si de trei patrimi de actorie. Gail Kathleen Godwin
  • Daca inveti sa ignori lucrurile esti pe unul din cele mai bune drumuri spre aflarea linistii interioare. Robert J. Sawyer
  • Trebuie sa invatam sa traim impreuna ca frati sau sa murim impreuna ca prosti. Martin Luther King Jr.
  • Invata la fel de mult cand scrii, cum inveti cand citesti. Lord Acton
  • Pentru fiecare persoana care doreste sa predea exista aproximativ trei zeci care nu doresc sa invete. W. C. Sellar
  • Invata sa asculti si vei profita chiar si de pe urma celor care vorbesc rau. Plutarh
  • Am invatat sa iau totul de la inceput, primul cuvant a fost amintire. Ionut Caragea
APASA LIKE DACA TI-A PLACUT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu